mandag den 20. september 2010

Når natten er lang...

Er det i min verden oftes fordi jeg har været på arbejde. Jeg er nemlig den heldige ejer af et godt sovehjerte, min natte søvn er det bedste.

Nåh men for at vende tilbage til det med nat arbejde så er vi på min arbejdsplads så heldige at vi kun arbejder 2 nætter ad gangen og så er der mindst en uge inden den igen står på nattevagt. Det gør at det er nemmere at holde til de skiftenden vagter.

I dag skal jeg sammen med min kæreste op og måle huset op så vi kan få købt manling. Der er så kort tid tilbage inden vi kan kalde os for husejere. i mangler lige de sidste papire så skulle det hele være iorden.

Den næste tid står på store forandringer. Flytte og så skal jeg snart være mor til den sødeste hundehvalp. Jeg glæder mig helt vildt!



Er hun ikke kær?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar