lørdag den 1. januar 2011

Rigtig weeknd

Nogle holder weekend ved at fise rundt fra herodes til pilatus.
Nogle går i by og drikker sig helt i hegnet x 2.
Nogle.... Der er nok lige så mange måder at holde weekend på som der er mennesker.

Men for mig er weekend, at sove længe, gå tur, drikke kaffe og spise hjemmelavet is, inden aftensmaden indtages i sofaen hEElt afslappet og så lige se to gode film og evt. kigge lidt rundt i blog land.

Min dag i dag har været sådan og hold da helt op det har jeg trængt til. (Det eneste minus er at jeg skal i seng tidligt for i morgen kl 7 er der en arbejds dag der venter.) December har været hård med en masse familie komsammen, julefrokoster og by ture. Kontoen er tom helt tom også energi kontoen.

Men nu er konfekten spist, kransekagen, champangen og des lige også. Et ny år er sat igang åbent, frisk og sprødt som bacon. Lige til at fylde med hvad man har lyst til, hvis man har lyst.
Personligt håber jeg på et år med tid, til haven, køkkenet, og, og, og, og ja en masse!
Men en ting er der allerede kommet i kalenderen de to første ture med Fanny.

Jeg glæder mig helt vildt til skue den 29/1 på Mors og udstilling den 12+13/2 i Fredereicia det bliver spænnenden at se hvordan hun klare det. Vi træner og øver os i at vise tænder og stå pænt og alt det man nu skal når man skal vises frem. Ikke at vi er særligt gode til det men sød det ser hun ud!

Men her fra vil jeg (og Fanny) ønske alle et godt og lykkebringende nytår.

Warfh.






  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar